Analiza finansowa
Analiza marketingowa
Analiza rynku
Analiza strategiczna
Badania marketingowe
Bankowość
Biznes plan
Ekonometria
Ekonomia
Ekonomia matematyczna
Finanse międzynarodowe
Finanse przedsiębiorstwa
Finanse publiczne
Fundusze inwestycyjne
Geografia ekonomiczna
Handel zagraniczny
Historia gospodarcza
Historia myśli ekonomicznej
Integracja Europejska
Inwestycje
Kredyty
Logistyka
Makroekonomia
Marketing
Marketing międzynarodowy
Matematyka finansowa
Mikroekonomia
Plan marketingowy
Prawo cywilne
Prognozowanie i symulacje
Przedsiębiorczość
Psychologia
Public relations
Rachunkowość finansowa
Rachunkowość zarządcza
Reklama
Rynek kapitałowy
Socjologia
Statystyka
Ubezpieczenia
Zarządzanie
Zarządzanie jakością
Zarządzanie produkcją
Zarządzanie ryzykiem
Zarządzanie strategiczne
Zarządzanie zasobami ludzkimi


English Version


Pytania otwarte


Pytania otwarte - Pytania te są użyteczne w następujących sytuacjach:

- jako wprowadzenie do badania albo konkretnego tematu
- kiedy ważne jest aby związać percepcję danego tematu, możliwość problemów dla respondenta
- kiedy jest zbyt dużo możliwych odpowiedzi do wymienienia lub kiedy trudno je przewidzieć
- kiedy potrzeba cytować wypowiedzi respondentów
- kiedy zadawanie pytań może nie być akceptowane lub drażliwe

Przeczytaj gotowe referaty i opracowania na temat Pytania otwarte:




Inne tematy w słowniku:

Mobbing: (definicja nr 934)

Termin mobbing wywodzi się od angielskiego 'mob' oznaczającego tłum, motłoch, tłuszcza i oznacza tyle, co – napadać na kogoś, zaczepiać,... (...)

Reklama kooperatywna: (definicja nr 933)

Firmy zajmujące się dystrybucją pełnią istotną funkcję w promowaniu produktów producenta na poziomie lokalnym. Dotyczy to promowania lepszej jakości i... (...)

Merchandising wizualny: (definicja nr 932)

Jest to zespół działań, środków i technik związanych z aranżacją i wystrojem wnętrz sklepów, dekoracją, prezentacją towarów, technicznymi nośnikami informacji... (...)

Zobacz też:
Jakościowe badania martketingowe
Główne kategorie argumentów uzasadniających istotność badań jakościowych
Cechy szczególne zogniskowanych wywiadów grupowych
Sukces w prowadzeniu wywiadów grupowych
Koncepcja pięciu S



RSS - Mapa