Analiza finansowa
Analiza marketingowa
Analiza rynku
Analiza strategiczna
Badania marketingowe
Bankowo嗆
Biznes plan
Ekonometria
Ekonomia
Ekonomia matematyczna
Finanse mi璠zynarodowe
Finanse przedsi瑿iorstwa
Finanse publiczne
Fundusze inwestycyjne
Geografia ekonomiczna
Handel zagraniczny
Historia gospodarcza
Historia my郵i ekonomicznej
Integracja Europejska
Inwestycje
Kredyty
Logistyka
Makroekonomia
Marketing
Marketing mi璠zynarodowy
Matematyka finansowa
Mikroekonomia
Plan marketingowy
Prawo cywilne
Prognozowanie i symulacje
Przedsi瑿iorczo嗆
Psychologia
Public relations
Rachunkowo嗆 finansowa
Rachunkowo嗆 zarz康cza
Reklama
Rynek kapita這wy
Socjologia
Statystyka
Ubezpieczenia
Zarz康zanie
Zarz康zanie jako軼i
Zarz康zanie produkcj
Zarz康zanie ryzykiem
Zarz康zanie strategiczne
Zarz康zanie zasobami ludzkimi


English Version


Teoria preferencji p造nno軼i


Teoria preferencji p造nno軼i - Keynes podejmuje pr鏏 wyja郾ienia korzy軼i z przechowywania nominalnego zasobu pieni康za przez okre郵enie motyw闚 takiego zachowania. Z powod闚 analitycznych wyr騜niamy motywy: transakcyjny, przezorno軼iowy i spekulacyjny. Utrzymywanie zasob闚 maj徠ku z faktu, i przychody i wydatki przypadaj w r騜nym czasie i r騜nych wysoko軼iach, wi璚 nie pokrywaj si co zmusza do utrzymywania rezerw got闚ki do cel闚 transakcyjnych.

Nawet przy synchronizacji przychod闚 i wydatk闚 podmioty utrzymuj got闚k z ostro積o軼i aby dokona nieregularnych p豉tno軼i. Je郵i podmiot zdecydowa o podziale maj徠ku mi璠zy aktywa rzeczowe i finansowe to staje przed problemem w jakich formach ma by lokowany maj徠ek, got闚ka czy papiery. Keyns zak豉da te, 瞠 ka盥y podmiot gosp. ma pewne wyobra瞠nie dotycz帷e normalnego poziomu stawek oprocentowania.

Oczekiwanie zmiany st鏕 % pojawia si  gdy stopy % znajduj si powy瞠j lub poni瞠j normalnego poziomu.

Przeczytaj gotowe referaty i opracowania na temat Teoria preferencji p造nno軼i:




Inne tematy w s這wniku:

Model Nicosii: (definicja nr 1943)

By jednym z pierwszych klasycznych modeli zachowa konsumenta, kt鏎y wyja郾ia proces podejmowania decyzji wyboru i k豉d nacisk na proces interakcji... (...)

Model zachowa konsumenta: (definicja nr 1942)

Poprawnie zbudowany model zachowa konsumenta powinien uwzgl璠nia:
1. cele (maksymalizacja u篡teczno軼i),
2. ograniczenia (bud瞠t konsumenta),
3. bod嬈e (marketing... (...)

PERT: (definicja nr 1941)

Jest to jedna z metod planowania i kontroli projektu, wykorzystuj帷a programowanie sieciowe, stosowana w zarz康zaniu projektami.

W technice... (...)

Zobacz te:
Teoria ilo軼iowa Friedmana
Teoria postkeynsowska (T. Baumola)
Teoria wyboru portfela aktyw闚 Tobina
Teoria pieni康za ostro積o軼iowego
Agregaty pieni康za



RSS - Mapa