Analiza finansowa
Analiza marketingowa
Analiza rynku
Analiza strategiczna
Badania marketingowe
Bankowo嗆
Biznes plan
Ekonometria
Ekonomia
Ekonomia matematyczna
Finanse mi璠zynarodowe
Finanse przedsi瑿iorstwa
Finanse publiczne
Fundusze inwestycyjne
Geografia ekonomiczna
Handel zagraniczny
Historia gospodarcza
Historia my郵i ekonomicznej
Integracja Europejska
Inwestycje
Kredyty
Logistyka
Makroekonomia
Marketing
Marketing mi璠zynarodowy
Matematyka finansowa
Mikroekonomia
Plan marketingowy
Prawo cywilne
Prognozowanie i symulacje
Przedsi瑿iorczo嗆
Psychologia
Public relations
Rachunkowo嗆 finansowa
Rachunkowo嗆 zarz康cza
Reklama
Rynek kapita這wy
Socjologia
Statystyka
Ubezpieczenia
Zarz康zanie
Zarz康zanie jako軼i
Zarz康zanie produkcj
Zarz康zanie ryzykiem
Zarz康zanie strategiczne
Zarz康zanie zasobami ludzkimi


English Version


Kana造 dystrybucji (rynku)


Kana造 dystrybucji (rynku) - Okre郵i mo積a jako funkcjonalne, organizacyjne, ekonomiczne i instytucjonalne rozwi您anie i spos鏏 kierowania ruchem produkt闚 od wytw鏎c闚 do ostatecznych nabywc闚 oraz regulowanie przebiegu zwi您anych z produktami strumieni niezb璠nych do ich oferowania, zawierania i realizowania transakcji kupna i sprzeda篡.

Przeczytaj gotowe referaty i opracowania na temat Kana造 dystrybucji (rynku):




Inne tematy w s這wniku:

Definicja segmentacji rynku: (definicja nr 1815)

Badania marketingowe s逝膨 do dokonania segmentacji rynku tzn. podzia逝 tego rynku wg okre郵onych kryteri闚 na jednorodne grupy konsument闚, kt鏎e wyznaczaj... (...)

Cechy klienta - nabywcy: (definicja nr 1814)

To:

1. czynniki spo貫czno - kulturowe: kultura, struktura, klasa spo貫czna,
2. czynniki psychologiczno - spo貫czne: przynale積o嗆 do grup spo貫cznych,... (...)

Gusty konsumenta: (definicja nr 1813)

Wyra瘸j jako szczeg鏊ne upodobania i zami這wania konsumenta determinuj帷e wyb鏎 produktu.
(...)

Zobacz te:
Koncepcja kana堯w rynku
Promocja uzupe軟iaj帷a
Segmentacja geograficzna
Segmentacja demograficzna
Segmentacja psychograficzna



RSS - Mapa