Analiza finansowa
Analiza marketingowa
Analiza rynku
Analiza strategiczna
Badania marketingowe
Bankowo嗆
Biznes plan
Ekonometria
Ekonomia
Ekonomia matematyczna
Finanse mi璠zynarodowe
Finanse przedsi瑿iorstwa
Finanse publiczne
Fundusze inwestycyjne
Geografia ekonomiczna
Handel zagraniczny
Historia gospodarcza
Historia my郵i ekonomicznej
Integracja Europejska
Inwestycje
Kredyty
Logistyka
Makroekonomia
Marketing
Marketing mi璠zynarodowy
Matematyka finansowa
Mikroekonomia
Plan marketingowy
Prawo cywilne
Prognozowanie i symulacje
Przedsi瑿iorczo嗆
Psychologia
Public relations
Rachunkowo嗆 finansowa
Rachunkowo嗆 zarz康cza
Reklama
Rynek kapita這wy
Socjologia
Statystyka
Ubezpieczenia
Zarz康zanie
Zarz康zanie jako軼i
Zarz康zanie produkcj
Zarz康zanie ryzykiem
Zarz康zanie strategiczne
Zarz康zanie zasobami ludzkimi


English Version


Estymacja przedzia這wa parametr闚


Estymacja przedzia這wa parametr闚 - Metoda estymacji przedzia這wej to dokonanie szacunku parametru, w postaci takiego przedzia逝 (zwanego przedzia貫m ufno軼i), kt鏎y z du篡m prawdopodobie雟twem obejmuje prawdziw warto嗆 parametru.

Przeczytaj gotowe referaty i opracowania na temat Estymacja przedzia這wa parametr闚:




Inne tematy w s這wniku:

Szereg pozycyjny: (definicja nr 1710)

Empiryczny rozk豉d cechy stanowi podstaw dla wszystkich analiz badanej cechy. Je瞠li pr鏏a dotycz帷a jednej cechy mierzalnej nie jest zbyt liczna,... (...)

Wnioskowanie statystyczne: (definicja nr 1709)

Podstawowym zagadnieniem pojawiaj帷ym si w badaniu cz窷ciowym jest mo磧iwo嗆 uog鏊niania uzyskanych na podstawie pr鏏y wynik闚, na ca陰 populacj oraz oszacowanie... (...)

Populacja generalna: (definicja nr 1708)

Badanie statystyczne dotyczy zawsze pewnej liczby zbior闚, kt鏎ej elementami s obiekty materialne lub zjawiska. W statystyce matematycznej badan zbiorowo嗆 statystyczn... (...)

Zobacz te:
Weryfikacja (testowanie) hipotez statystycznych
Hipoteza statystyczna
Etyka zawodowa
Immanuel Kant i etyka
Marketing – uj璚ie klasyczne



RSS - Mapa