Analiza finansowa
Analiza marketingowa
Analiza rynku
Analiza strategiczna
Badania marketingowe
Bankowość
Biznes plan
Ekonometria
Ekonomia
Ekonomia matematyczna
Finanse międzynarodowe
Finanse przedsiębiorstwa
Finanse publiczne
Fundusze inwestycyjne
Geografia ekonomiczna
Handel zagraniczny
Historia gospodarcza
Historia myśli ekonomicznej
Integracja Europejska
Inwestycje
Kredyty
Logistyka
Makroekonomia
Marketing
Marketing międzynarodowy
Matematyka finansowa
Mikroekonomia
Plan marketingowy
Prawo cywilne
Prognozowanie i symulacje
Przedsiębiorczość
Psychologia
Public relations
Rachunkowość finansowa
Rachunkowość zarządcza
Reklama
Rynek kapitałowy
Socjologia
Statystyka
Ubezpieczenia
Zarządzanie
Zarządzanie jakością
Zarządzanie produkcją
Zarządzanie ryzykiem
Zarządzanie strategiczne
Zarządzanie zasobami ludzkimi


English Version


Jakie korzyści może dać współpraca z pośrednikiem


Jakie korzyści może dać współpraca z pośrednikiem - Współpraca z pośrednikiem może oferować następujące korzyści:

- Zwolnienie z potrzeby szkolenia pracowników, by mogli sobie poradzić z nowymi obowiązkami;
- Oszczędność na wydatkach bieżących (wewnętrzni specjaliści ds. eksportu nie wykorzystywaliby w pełni swych możliwości);
- Pośrednicy posiadają specjalistyczną znajomość najnowszych technik i metod eksportu, a także uzupełniają wciąż wiedzę na temat bieżącej sytuacji na rynkach zagranicznych;
- Pośrednicy zwykle mają większą motywację, gdyż wyższe zyski uzależnione są od poziomu sprzedaży (pracownik etatowy i tak dostanie swoją pensje). Ponadto pośrednicy dysponują zwykle szerokimi kontaktami z innymi eksporterami i specjalistami ds. eksportu w danej dziedzinie.

Przeczytaj też:


Inne tematy w słowniku:

Czynniki decydujące o wyborze kanału dystrybucji: (definicja nr 1289)

Dystrybucję na rynkach zagranicznych można prowadzić pasywnie lub aktywnie. Pasywna działalność to realizowanie zamówień złożonych przez zagranicznych kontrahentów, którzy sami... (...)

Jak dobrać właściwą cenę towaru eksportowanego: (definicja nr 1288)

Dla osiągnięcia sukcesu na zagranicznych rynkach polecana bywa następująca metoda umożliwiająca dobranie właściwej ceny sprzedaży:

1. Rozpoznanie cen detalicznych... (...)

Co to jest dumping: (definicja nr 1287)

W związku z wejściem na rynek zagraniczny pojawia się problem dumpingu. Oskarżenie przedsiębiorców o stosowanie dumpingu jest częste, zwłaszcza wtedy,... (...)

Zobacz też:
Wybór pośrednika
Znaczenie pozytywnej opinii o przedsiębiorstwie
Instrumenty polityki promocji w marketingu
Nowoczesna koncepcja marketingu
Proces zarządzania marketingowego - wg Mefferta



RSS - Mapa